Sportkocsi
Mitől lesz egy autó sportautó?
- tökéletes futomű,szinte minden szituációban uralható
- semmi extra felszereltség
- lapos építésmód, stabilabb útfekvés
Verseny célokra
Limitált példányszám, könnyebb tömeg, nagyobb teljesítmény, egyedibb megoldások. A költségvetés szempontjából ez mind hátrány, de versenyen megér minden másodpercet!
Utcai használatra
1. Majdnem verseny kategoria
- drágák - ritkák - erősek
2. Majdnem versenykategória és a GT határesete
- ezek sokkal inkább sportkocsi érzést adnak mint a GT-k de versenypályán körülbelül GT szintű köridőt futnak. - több készül belőlük, mint a drága sportkocsikból - olcsóbbak és az olcsóság miatt gyengébb teljesitményt tudnak mint a drágább sportkocsik, ezért a futomű is gyengébb, de szigorúan összhangban áll a teljesitménnyel! Tehát rosszabb köridővel versenypályán is élmény!
3. GT-k
- nem az erő a fontos - sportos vezetés mellett hosszú túrákra isalkalmas - sportos futomű - kényelmesebb mint amásodik kategória - általában 2 vagy 2+2 személyes - elfekve, kagylóülésben, talaj felett pár centire van az ember - gyengébb példányok futoműve is az erőkategórián belül csillagos ötös (kanyarstabilitás, súlyelosztás, felfüggesztés, rugózatlan tömeg, fékek)
4. Sportlimuzinok
- annyi az eltérés a GT vel szemben,hogy itt nem a versenykocsikból, hanem a sedánokból születtek meg - tágas - általában 5 személyes - hátsó üllésrész is tágas - sok kényelmi extra - a legfontosabb,hogy ezek felépítése még rejt magában sportos vezetésre utaló nyomokat
<< Vissza
|